Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

Hoe de wind staat


LEEUWARDEN - Voor de 4e keer ga ik dit jaar van start in Apeldoorn. Twee keer van start tijdens de Helicon Asselronde. En nu voor de tweede keer de Achmea Marathon. Vorig jaar hebben we ook nog een gedeelte van de route gelopen tijdens de BMUT. Of ik wat met Apeldoorn heb? Niet echt... Maar het is elk jaar wel weer een gezellige bende.


Het is mijn eerste wedstrijd van dit jaar. De uitkomst laat ik voor wat het is. Aan de ene kant heb ik zin om te knallen, maar aan de andere kant biedt het weer niet de juiste omstandigheden om een fatsoenlijke tijd neer te zetten. Ik heb ook geen zin om er 'maar' een duurloop van te maken. Als ik 4u wil lopen dan doe ik dit wel thuis en dan ga ik daarvoor niet helemaal naar Apeldoorn afreizen en in totaal zo'n € 50,- uitgeven op die dag. Ik moet er wel een lekker gevoel aan overhouden als ik straks weer de bus instap richting het noorden. Ik zie wel hoe de wind staat...

6 opmerkingen:

  1. Als ik zeg break a leg weet je wat ik bedoel? (En met name wat ik niet bedoel?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wind staat er genoeg Zondag......maar hoe die waait?Veel succes en lekker lopen in Apeldoorn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker beginnen, lekker lopen. Gewoon zien hoe het gaat. Zie je zondag.

    Groet Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bung, ik hoop in de rug anders wordt bikkelen.
    Ach maar dat ben je dan ook wel weer gewend.
    Tot zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt bikkelen tegen de wind met een beetje pech. Hopelijk hebben we mazzel en wordt het een mooie marathon.

    BeantwoordenVerwijderen