Pagina's

vrijdag 23 april 2010

Enskedeeeeeeee

Zondag is het alweer zover. De marathon van Enschede. Heb er ontzettend zin in. Het zal geen snelle worden. Zelf heb ik een sub-4 in gedachten. Het wordt lekker warm weer en dat zal wel ff wennen zijn. De kilometers die afgelopen periode zijn gemaakt waren allemaal ver onder de 15˚C dusss...

Dus lekker lopen is de bedoeling zondag. Hopelijk voel ik me dan alweer opgeknapt. Ik loop al de hele week rond met darmklachten. Ik heb iets verkeerds gegeten of gedronken vorig weekend, maar ik weet nog steeds niet wat. Vandaag toch maar voor de zekerheid langs de dokter geweest. Vooralsnog niets ernstig. Als het langer als 10 dagen duurt dan nog een keer terugkomen. Goh zo kan ik ook wel dokter worden =D. Wel heb ik Orisel meegekregen om de verloren mineralen en zouten aan te vullen. 

Dus nu lekker zielig zijn en je laten verwennen door je vrouw en dan komt het heeeelemaaaal goed zondag. Anders zit Pieter zonder vervoer, want die rijdt met me mee, haha.

4 opmerkingen:

  1. Ha ha ha succes met het herstel en laat je lekker verwennen!!.Zie je Zondag wel voorbij flitsen in Enskedeeeeee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon lekker je best doen en vooral genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt goed en ha je zien in Enschede.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de hitte en vooral veel plezier.
    Grtz!

    BeantwoordenVerwijderen