Pagina's

woensdag 19 mei 2010

Change of plans





Het weekend voor lopers om tijdig vast te zetten in je agenda voor hobby nummer 1: lopen. En wel vier dagen hardlopen achter elkaar. In eerdere edities deden ruim tweehonderdvijftig lopers mee aan 60 of 100 kilometer hardlopen in één weekend. Alle parcoursen zijn officieel gemeten en gaan over fietspaden en goed beloopbare zandpaden door de fraaiste natuurgebieden. 




Het pinksterweekeinde komt eraan. Vaak zijn dit dagen om gezellig erop uit te gaan. Of als je een fanatieke loper bent om deel te nemen aan de Hardloop4daagse


Na de BMUT leek mij dit een ontzettend leuk evenement om mee te doen. Dus ik had er al op gerekend dat ik mee zou doen. Alleen er is meer als lopen haha. Het komen weekend staat voor ons al vol met andere verplichtingen. Dus sla ik de Hardloop4daagse dit jaar over. Volgend jaar doe ik zeker mee. 
Bij deze wil ik iedereen die meedoet aan de H4D veel succes en plezier wensen, maar zeker ook diegene die gaan supporten (Sjaakie en Kees toch ook??) en ondersteunen.


Succes Martine, Ingrid, Pieter, Ronnie en Janna, Richard, Ruud, Hans, Bjorn, Gert en alle anderen die ik ben vergeten =D

6 opmerkingen:

  1. Ja, er zijn er nog andere dingen. Vorig jaar paste het bij mij niet en heb ik voor dit jaar gekozen. Vrouwtje gaat lekker mee. Jammer dat je er niet bij bent, volgend jaar dan maar. Bedankt voor je succeswens!
    Groet, en toch fijn pinksterweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mis! Ik doe mee! Maar alleen op maandag de 6e etappe. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ook graag mee willen doen maar mijn continu rooster gooide helaas roet in het eten. Volgend jaar weer proberen want het lijkt mij een leuke happening.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer ; zelfs geen tijd voor een losse etappe ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgend jaar met een afvaardiging van LgL?? Lijkt me super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een was een fantastisch evenement, volgend jaar doe ik weer mee. Ik reken op je! :-)

    BeantwoordenVerwijderen