Pagina's

maandag 20 juni 2011

Veluwezoom Trail 2011


LAAG SOEREN - Aanstaande zondag is het weer zover. De Veluwezoom Trail #2 voor mij. Ik heb aan deze loop niet zulke goede herinneringen overgehouden. Vorig jaar ging ik met een kater van start. Had ik niet ontbeten, omdat ik mij verslapen had. Ik had geen gelletjes bij me. In mijn Camelbak zat alleen water en in mijn rugzak had ik twee suikerwafels zitten. Wat een verjaardagsfeest en wat bier de avond ervoor wel niet met je kan doen.


Ook al is de route ruim 52km. Ik ben niet veel spannends van plan. Alleen weer ff weten hoe die stugge Salomon XA PRO 3D ULTRA'S (wie verzint dit?!) aanvoelen. Ik heb ze immers al een jaar niet meer aangetrokken. Zoals ik al zei ga ik hier geen spannend verhaal van maken. Een week later staan Léonie en ik in het startvak van de Ardennes Mega Trail. Dát is wel iets spannends. Een trail van 80km met méér dan 4000 hoogtemeters. Met Léo op me rug. Voor straf, omdat ik van het weekend niet gelopen heb...

Aanstaande zondag dus iets meer voorbereid van start gaan ten opzichte van vorig jaar en dan weet ik zeker dat ik hier geen kater aan over hou.


13 opmerkingen:

  1. Ga je zien zondig met me rugzak volgeladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes zondag. Veluwe verbleekt een beetje bij het lezen van de megatrail. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel veeeeel succes enne... het gaat nu vast beter dan vorig jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vorig jaar d8 ik.. die ga ik ook doen.. ooit dan.. misschien.. succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes Ritchie; deze keer gaat het vast goedkomen; zonder kater, veel beter voorbereid en jaartje ouder, uuhhh bedoel natuurlijk ervaren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik neem toch de paracetamolletjes mee. Gewoon uit voorzorg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vergeet die laatste verzorgingspost niet over te slaan hé....!
    Heel veel succes, maar ach dit doen je met 2 vingers in je neus ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus geen bier zaterdagavond!
    Ik zie je zondag bij de start.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes en veel plezier morgen.En graag nuchter aan de start morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Loop ze morgen! Zal aan je denken daar in Rotterdam...

    BeantwoordenVerwijderen