Pagina's

zondag 14 maart 2010

10 to go

Zoveel dagen nog te gaan tot de Be More Ultra-Tour. Deze week was voor mij de laatste week (en de enige) om nog km's te maken voor de BMUT. De week is afgesloten met de Merenloop. Deze 14 km heb ik samen met Marjolein in duurtempo gelopen. Het parcour lag er goed bij. Er stond een stevige wind waardoor het soms wel ff tegen de wind in beuken was.
Vorig jaar was het wat natter en blubberiger (is dit nederlands??) waardoor ik wat minder schoon aankwam als dit jaar. Ik had nog in de planning om na de Merenloop terug te lopen naar huis. Uiteindelijk is dit niet gebeurd in verband met visite thuis. Soms gaan andere dingen voor, haha.

Volgende week een rustige week. In ieder geval geen lange afstanden, dus max herstellen, max eten en max rust. Wel nog ff de training op dinsdag meepakken, maar meer ook niet. Misschien nog ff de sauna in op het werk of ff langs de shiatsu therapeut om net dat extra herstel mee te pakken. Want 24 maart ZIJN WE ERVAN!!!

2 opmerkingen:

  1. Ha, das mooi. Volg je nog maar 1 week. Maar lees dat je woensdag 24-3 BMUT in IJsselmuiden komt lopen? Welkom in huize Keesdeloper! Tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind blubberig een goed woord, lekker vies!
    Veel plezier alvast met de BMUT2010!

    BeantwoordenVerwijderen