Pagina's

vrijdag 5 maart 2010

Dilemma

Het spookt al een tijdje door mijn hoofd, ik voel me fit, ben er al een tijdje stiekem voor aan het trainen, maar ik twijfel nog wel. Ben ik er wel klaar voor? Is het niet te vroeg? Neem ik niet teveel risico's? Zal ik een etappe doen of meer? Het is ook nog eens eenmalig. En het doel is ook nog eens geweldig! In ieder geval zie ik het als een uitdaging en dat motiveert mij alleen maar.


Ik was voor de tweede keer aan het hardlopen vandaag. Eerst een 5 km op wedstrijdtempo. Daarna een lange duurloop 19 km. Tijdens de duurloop schoten deze zaken door mij heen. Hoe kom ik op de locaties? Dat zal wel de auto worden. Maar dan zit ik nog steeds met overnachting. Mijn broer woont in Apeldoorn, dus daar kan ik wel terecht. Alleen moet ik hem nog wel bellen. Op de dag van de laatste etappe heb ik ook nog een vrijkaartje voor een ander evenement, namenlijk de Circuitrun in Zandvoort. Dan heb ik ook nog geen sponsors. Of zal ik zelf alles doneren?

Eigenlijk moet ik nog veel regelen wil ik meedoen. Ik heb nog ruim twee weken de tijd en dan begint het.

Waar ik het over heb??

Klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten